سوالات متداول
برای خرید از سان هوم، ابتدا پس از انتخاب کالای موردنظر، آنرا به سبد خرید اضافه و مراحل خرید اینترنتی را به ترتیب تکمیل نمایید. حتمادر زمان ثبت سفارش مربوطه، تعداد، نوع، رنگ، جنس، اندازه و مبلغ نهایی، نام کالای مربوطه را به دقت بررسی و اطمینان حاصل نمایید. سپس به صورت آنلاین نسبت به پرداخت هزینه کالا اقدام نمایید.
تیم پشتیبانی سان هوم در زمان ساعات اداری ( از ساعت 7 تا ۱۷ ) پاسخگوی شما می باشد. اگر در خارج از این زمان سؤال یا ابهامی برای شما بوجود آمد برای ما پیغام بگذارید تا در اولین ساعات روز کاری بعد با شما تماس حاصل گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما اقدام کنید.
در تمامی ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد. تیم کارشناسان سان هوم در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان ممکن برای پیگیری سفارش کالای شما اقدام می نمایند و تایید سفارش را برای شما پیامک می کنند.
خیر، پس از تایید نهایی سفارش، پیامکی از طرف سان هوم برای شما ارسال می گردد تا از آغاز روند خرید اینترنتی خود اطمینان حاصل کنید. در صورت لزوم، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.
برای فراهم کردن امنیت کامل شما، ما هیچ گونه اطلاعاتی که مربوط به حساب بانکی یا شماره کارت شما باشند را ذخیره نمیکنیم. سیستم پرداخت توسط درگاه بانک انجام میشود و ایجاد ارتباط با شیوه امن صورت می پذیرد، در سایر موارد نیز حداکثر تدابیر لازم برای حفظ امنیت خرید صورت پذیرفته است.
کلیه سفارشات بسته به وزن و حجم آن ها از شرکت های ماهکس، تیپاکس و باربری استعلام گرفته میشود و مناسب ترین آن ها به اطلاع خریدار میرسد تا در صورت تائید ارسال سفارش انجام شود.
در جشنواره تخفثیف عید تا عید سان هوم؛ تخفیف یه صورت هوشمند بر روی سبد خرید شما اعمال میشود و شما نیازی به وارد کردن کد تخفیف ندارید. اگر مجموع سبد خرید شما در بازه تعریف شده باشد، به صورت هوشمند مبلغ تخفیف از سبد خرید شما کسر میگردد.